Torta od mrkve

Ovu tortu posvetit ću jednoj Ines. Ines je naša redakcijska tajnica i prva je osoba koju vidimo ujutro kada dođemo na posao. Ines voli fine stvari, pa me tako prije nekoliko mjeseci tražila recept za tortu od mrkve. Iako sam u tom trenutku imala jedan prema kojem sam radila tortu, odlučila sam napraviti "svoju" pa se nadam da ćete vi, ali i Ines, biti zadovoljni.


Za tortu je potrebno:

5 većih komada mrkve
4 jaja
100 ml ulja
180 ml otopljenog maslaca
400 g šećera
80 g kokosa
80 g mljevenih oraha
120 g mljevenih badema
2 žličice sode bikarbone (ili praška za pecivo)
80 g grožđica
1 žlica cimeta
1 žlica đumbira
1 žlica burbon vanilije


Za frosting od sira:
250 g mascarponea
1 limun
150 g šećera u prahu

Postupak:
Jaja miksati s uljem i maslacem dok se smjesa ne utrostruči - to vam je oko 10-ak minuta. U drugoj zdjeli izmiješajte suhe sastojke. Kada ste izmiksali jaja, ubacite ih u suhu smjesu. Zatim izribajte mrkvu - na onoj strani koja je suprotna od najvećeg ribeža. Izribanu mrkvu ubacite u smjesu i sve zajedno izmješajte kuhačom da se poveže.


Kalup za tortu premažite uljem i prekrijte papirom za pečenje. Ja sam napravila grešku jer sam u žurbi izostavila papir pa mi se, priznajem, onaj donji dio malo previše prihvatio za pleh. A napravila sam još jednu grešku a ta je što sam stavila previše grožđica koje su pustile svoju vodu. No, možda zvuči užasno, ali torta je bila prefina. I ne brinite smanjila sam vam omjer grožđica :)


Torta se peče na 160 stupnjeva sat vremena. Kad je gotovo, izvaditi i ohladiti. Za to vrijeme napraviti frosting. Miksati mascarpone s ocijeđenim limunom i šećerom u prahu dok ne postane kremasto. Premazati preko torte.

Ova torta nije "suha torta" od mrkve već je po sistemu baklave, što i ne čudi s obzirom na orahe, bademe i slično. Mrkva je vrlo dobar spoj svih ovih namirnica i sigurna sam da ćete uživati u torti.
 




Primjedbe

Popularni postovi