Čvarkuše ili pogačice s čvarcima

I dalje ne mogu vjerovati da se kilogram čvaraka kreće od 100 kn pa prema gore. Rijetko ih možeš naći jeftinije. Ok, mogu se složiti da je riječ o delikatesi, ali zar nije zapravo sve poprilično eskaliralo? Pa mi smo se s tim čvarcima gađali ko djeca koliko ih je bilo. Sad kad padne na pod komadić skoro pa razmišljam o pravilu pet sekundi ;)


Iz te perspektive dobro sam razmislila upustiti se ili ne u izradu pogačica s čvarcima. Ali ajde - 50 g sam pristala odvojiti.


Čvarkuše (kako smo ih uvijek zvali) obožavam. Kad dođem u pekaru - upravo je to moj česti izbor. Plus jogurt. Naravno, nisam imala pojma kako napraviti ove pogačice, a pogotovo me obeshrabrilo što u većinu tih recepata ide - svinjska mast. Ja je eto nisam imala. Stoga, evo mog recepta od saastojaka koje ćete sigurno pronaći kod kuće.

330 g glatkog brašna
50 g smrvljenih čvaraka
2 g sode bikarbone
130 g margarina ili maslaca
250 ml kiselog vrhnja
sol, papar
1 prašak za pecivo


Izmiješati suhe sastojke, posoliti, popapriti, zatim dodati maslac, vrhnje. Razvaljati tijesti, preklopiti ga na četiri dijela i ostaviti 20 minuta u frižideru. Izvaditi tijesto, razvaljati ga na 3 cm debljine. Kalupom vaditi okrugle pogačice. Peći 15 minuta na 200 stupnjeva.






Primjedbe

Popularni postovi