Forneti (pogačice) sa sirom

Tjedan je bio i više nego naporan. Za ono što sam radila prije posla - trebala bi dobiti plaću i beneficirani radni staž. Zanimanje: mama. Plaća: neprocjenjivo. 

Tako sam u ovom ludom tjednu kuhala svaki dan prije posla. Osim u srijedu - tada je ostalo od utorka. Grižnja savjesti da nisam dovoljno sa svojim kćerima svakog je dana bila sve veća pa osim standardnih palačinki za doručak u ponedjeljak, pohanog kruha u utorak, u srijedu pahuljica, za četvrtak sam odlučila napraviti fornete sa sirom (ili pogačice). Pokazalo se to dobrim za mene jer sam imala što odnijeti na posao, a za njih - onako. Draže bi im bilo da su od - čokolade. 



Za fornete za koje vam je potrebno sat i pol vremena trebate imati:

400 g glatkog brašna (300 za smjesu i 100 sa strane)
250 g svježeg sira
250 g maslaca (može i margarin)
1 žumanjak i 1 cijelo jaje (samo za premazivanje)
sezam, kim
prstohvat soli (možda i dva)
okrugli kalup (nešto manji od onog za krafne, a možete i sa čašom).


Od 250 g maslaca oduzmite prst i stavite sa strane. Umijesite tijesto od 300 g brašna, sira i maslaca, ako se i dalje bude lijepilo dodajte još brašna. Razvaljajte tijesto i premažite ga otopljenim maslacem koji ste odvojili. Preklopite. Premažite ponovno. Preklopite. Stavite u frižider na sat vremena. 


Kada je tijesto odmorilo ponovno ga razvaljati - ne pretanko. Vaditi fornete kalupima i slagati na pleh na koji ste stavili papir za pečenje. Premazati razmućenim jajetom i žumanjkom, posuti sezamom ili kimom i peći u pećnici na 190 stupnjeva 12-15 minuta.




Primjedbe

Popularni postovi