Keksi s rupicom


Prolazi još jedna godina, vrijeme je da podvučemo crtu. Jesmo li ispunili sve što smo si zacrtali i kakvi su nam planovi za iduću? Meni je ponovno nedostajalo vremena da napravim sve što sam htjela ili se jednostavno ponovno nisam uspjela do kraja dobro organizirati. Na popisu imam ljude koje nisam vidjela cijelu godinu i one koje sam vidjela, a zapravo su bili gubitak vremena. Neki dan smo imali raspravu s prijateljima oko proslave Nove godine koja je završila klasično: ništa nismo dogovorili. No za razliku od prijašnjih ovoga sam puta jasno rekla što ne želim. I zapravo su svi ostali u čudu. Bila sam ta koja ‘kvari zabavu’ iako to nitko glasno nije rekao.



Činjenica je sljedeća: kada dođeš u te neke godine, ako se i ne možeš odlučiti oko onoga što želiš, sasvim je sigurno da znaš što ne želiš. E pa ja ne želim više slaviti Novu po kojekakvim tulumima s nepoznatim ili manje poznatim ljudima s kojima vodim kurtoazne razgovore. Neću. Jedan poznati lik na telki rekao je ‘nebitan si, smaraš’.


Upravo sam to prije dva dana objašnjavala i svom prijatelju i kolegi Saši kojeg sam vidjela nakon dugo vremena, iako se znamo nekoliko godina. A recimo taj super čovjek je jedan od onih koje bi voljela vidjeti barem nekoliko puta godišnje. Stoga Saša – stavi me na svoj popis za 2017. Možemo se naći na kavi na pola puta između Osijeka i Zagreba.

I za kraj dragi svi, u 2017. i vama i sebi želim da bude ispunjena onima koje volite i do kojih vam je stalo najviše. Da ne gubite vrijeme na isprazne razgovore koji nikamo ne vode. Da vam svaki dan bude zanimljiva stranica vašeg romana. I naravno, da budete zdravi i vedri, a ostalo će doći samo po sebi.



Keksi s rupicom bake Dragice

Znate već da često spominjem svoje bake koje su definitivno obilježile moje kulinarstvo, a za kraj godine izabrala sam jedan keks koji sam trebala objaviti prije Božića no budući da su oni bolji što duže stoje nije na odmet imati ovaj recept pa ga možete napraviti i sada i ostaviti npr. do Valentinova :-D.

Ovi su keksi uvijek stajali u vitrini moje bake i kad god bi ih pokušali ‘maznuti’, vrata od vitrine bi toliko zaškripala i samo bi krajičkom oka spazili baku na vratima.
Količine sastojaka su velike no vi ih možete prepoloviti.





Potrebno je:

½ kg maslaca i margarina zajedno
½ šećera
½ kg oraha
2 cijela jaja
1 žumanjak
Prstohvat soli
Istući 2 klinčića i pola muškatnog oraščića
Limun korica i sok od pola limuna
Pekmez od šipka (ili marelice)
70 dag brašna (namjensko)
Šećer u prahu
Vanil šećer



Postupak:
Odvojiti pola brašna, izmiješati s margarinom i maslacem, dodati šećer, jaja, limunov sok, koricu, začine i orahe. Kada se sve umiješalo, izvaditi iz miksera i s ostatkom brašna ručno umijesti. Razvaljati na debljinu od ½ cm i kalupom (ili čašicom od rakije) vaditi krugove. U pleh stavljati jedan red cijelih, a u drugi s rupicom. Peći ih na 180 stupnjeva do 10 min.
Kada se ohlade spojiti pekmezom i uvaljati u štaub šećer s vanilin šećerom.

Kolumna i na: http://sretna.story.hr/kolumne/jedna-za-kraj-godine-sto-ne-zelim/

Primjedbe

Popularni postovi