Keksi za povratak u školu

Ljeto je završilo, a nakon ovih kiša i kijameta pitam se jel ikad i postojalo. Škola je počela, klinci su van sebe, mi roditelji također. U jeku početka još jedne školske sezone otvorilo se vječno pitanje kurikularne reforme, a u sklopu nje i nezaobilazna novinarska pitanja: tko, što, gdje, kada, kako i zašto. Nešto kao vječni derbi Dinama i Hajduka - samo što u tom slučaju znaš odgovore na sva ova pitanja osim na zadnje, ovisno koji klub na kraju izgubi.


U moru tih super ultra odličnih pitanja zaboravljeno je ono ključno: zašto je torba naših klinaca toliko teška? Neki dan sam vagala onu moje Nike - ona je 8. razred, tog dana je imala 8 sati, a torba joj je težila 8 kg. Ona ima 40 kg. Ali ne, ključni su informatika i vjeronauk. I tko je na čelu Povjerenstva za ključno. To je srž cijelog problema. Jednog dana kad uvedemo ovo prvo i izbacimo ovo drugo dogodit će se prosvjetljenje u obrazovnom sustavu.




A dok čekamo taj trenutak, kada ću kao starica od 80 godina pročitati ovu kolumnu i reći - vidiš da se dogodilo, vratimo se na naše klince i kako im olakšati da ovu školsku (torbu) godinu lakše podnesu. Moja je ideja: reforma keksima.


Keksi od maslaca (inspired by Tportal)

300 g glatkog brašna (20 g za kasnije)
190 g omekšalog maslaca
50 g šećera
2 žlice kakaa
korica limuna


Prvo umijesite osnovno tijesto (bez kakaa i limuna). Bitno je da ga dobro umijesite kako se kasnije ne bi raspadalo. Podijeliti ga na dva dijela. U jedan umijesiti naribanu koricu limuna (može i bez toga ako ne volite tu aromu), a u drugi dvije žlice kakaa. Još jednom dobro umijesiti.
Ostaviti pola sata u frižideru. Razvaljati na papiru za pečenje jer će vam biti lakše odvojiti kekse, debljine 3 mm. Ako se tijesto lijepi ili raspada, dodajte još malo brašna, no ne bi trebalo.
Kekse rezati okruglim kalupom, a ako imate pečate utisnite ih.

Peći na 180 stupnjeva - ja sam ih oko 6 minuta, u svakom slučaju ne smiju potamniti.

Primjedbe

Popularni postovi