Pljukanci i piletina na seljački

Nisam tip koji voli razgovore o vremenu i prognozi. Dapače, svojim kolegama u medijima često zamjeram kad od toga naprave prilog jer ne kužim onda poantu vremenske prognoze. No, ovih dana, htjela ne htjela, i ja sam bila ta njurgava osoba koja je svaki dan plakala nad kišom, olujnim nevremenom, itd itd. 
"Za sve je Vlada kriva", rekla sam frendici koja se naravno složila. "Zašto ne - ako su krivi za nezaposlenost, gospodarski fijasko, stanje u Vladi, što ne bi bili krivi i za vrijeme", odvrati ona uz opasku - sve je to isti lonac. Ili je trebao biti klinac?



U svakom slučaju, zvala sam je na ručak da nastavimo o političkoj i vremenskoj situaciji u zemlji. I da jedemo sve iz istog lonca u kojem se ovoga puta kuhala piletina. Na seljački, a kako drugačije. 


Za prilog sam radila pljukance: 500 g brašna (inače ide oštro, ja stavim 2/3 oštrog, 1/3 glatkog), 1 žlica maslinovog ulja, 1 žličica soli, 300 ml tople vode. Zamijesiti tijesto, ako se lijepi dodati još malo brašna. Pustiti ga malo, zatim otkidati komadiće i valjati ih između dlanova. Pljukance kuhati u ključaloj vodi 15-ak minuta. 


Za piletinu u loncu potrebno je:
1 veći crveni luk
1 veća mrkva
1 korijen celera
300 g šampinjona
1 dcl paradajz sosa
1 kg piletine (batak i zabatak)
chilli paprika
sol, papar, ružmarin


Popržiti luk na maslinovom ulju, dodati piletinu, okretati malo s jedne, malo s druge strane, posoliti, popapriti, podliti vodom. Pustiti 10-ak minuta. Podliti s još 3 dcl vode. Ako volite - 1 dcl bijelog, 2 dcl vode. Ja ovoga puta nisam koristila vino da mi ne bude "previše svega". Dodati mrkvu i celer narezane na ploške/kockice. Pirjati 20-ak minuta, dodati ružmarin, chilli. Piletinu okrenuti dva puta za to vrijeme. Dodati paradajz sos. I dalje pirjati - sve na laganoj vatri. Dvadeset minuta prije kraja (a kuha se sat vremena), dodati narezane šampinjone na ploške. Poslužiti s pljukancima i čašicom razgovora. Može i čaša crnog :)



Primjedbe

Popularni postovi