Đuveđ ili đuveč

Volite li đuveđ? Ja sam đuveđ-frik - mogu ga jesti na sve kominacije, možda mi je najdraži kad uz njega napravim palentu. No, u zimskim mjesecima itekako mi dobro dođe onaj zamrznuti jer ga ubacim u rižu - te uz pohano ili pečeno mesu ili komadiće piletine u riži za pola sata imam odličan ručak.


Za đuveđ ili đuveč, ovisno kako ga tko zove potrebno vam je:

2 glavice luka crvenoga
5 češnja češnjaka
2 veće paprike babure
2 srednje tikvice
1 patlidžan
3 mekše veće rajčice
sol, papar, peršin, crvena paprika
ulje




U tavu staviti tri žlice ulje i ubaciti luk izrezan na komadiće te protisnuti češnjak. Dinstati nekoliko minuta, podliti s pola dcl vode. Posoliti. Ubaciti papriku koju ste također izrezali na komadiće. Dinistati oko 15-ak minuta. Iza toga idu patlidžan i tikvice (također izrezani na kockice). Ja volim ostaviti koru od patlidžana i tikvica pa da bude u boji, no možete i oguliti. To pogotovo nije loše ako imate malu djecu jer vam se to povrće omekša i utopi u cijeli umak. Nakon što ste sve pirjali na vatri još 15 minuta, ubacite rajčicu narezanu na komadiće. Možete je oguliti ali i ne morate jer kad rajčica omekša moći ćete kožicu pokupiti budući da se ona savije pa ju je lako izvaditi.


Cijelo to vrijeme soliti i papriti po želji, a kad ubacujete rajčicu dodajte žličicu suhog peršina i crvene paprike. Nakon rajčice sve pirjati još 30 - 45 minuta. Kada je gotovo, a gotovo je kada sve omekša i kada se rajčica pretvori u sos, ostaviti da se ohladi.

Ako imate čaše od jogurta možete ih napuniti s đuveđom, ako ne mogu i u vrećice. Sami procijenite koliko vam je dovoljno za jedan ručak. Nas je četvero pa mi je jedna čaša taman. Čaše koje ste napunili stavite u zamrzivač - možete ih zaštititi prozirnom folijom ali i ne morate. I to je to ;)

Primjedbe

Popularni postovi