Losos i povrće za kraj godine

Ove godine nemam novogodišnju odluku i već sam sigurna da mi je to najbolja novogodišnja odluka. Odlučila sam se ne razočarati u 2018. neostvarenim ili poluostvarenim ciljevima koje sam si zadala 1.1. Ova godina bit će – pomalo. Ili kako je to popularno bilo u 2017. – despacito.
Mislim da ponekad stvarno svi pretjerujemo u nastojanjima da budemo još bolji ljudi. A uopće, ruku na srce, nismo loši. Zašto si ne bismo svakog dana čestitali na onome što smo napravili dobro umjesto vječne borbe s mislima o tome što smo napravili loše?
Kad pogledam svoju 2017. godinu stvarno se ne mogu požaliti. Uz male uspone i padove, naša mala obitelj zdrava je i sretna i to je sve što trenutno trebam. Joj ok, možda koja kuna više, al ajde preživjet ćemo. 


U svakom slučaju dragi moji čitatelji, ja vam u 2018. godini želim upravo to: zdravlja i sreće. Nemojte da vam moja čestitka zvuči kao klišej – ali zdravlje stvarno na prvom mjestu. Za sve ostalo – despacito.

Losos s povrćem

Upravo kao nastavak moje čestitke izabrala sam recept s lososom, jednom od najzdravijih namirnica. Lagano je ovo jelo koje će zadovoljiti svako nepce,  a za njega vam je potrebno:

odrezak lososa
Maslinovo ulje
sol, papar

U odrezak lososa utrljati maslinovo ulje i sol, ulje zagrijati na tavi, na srednjoj vatri peći lososa da dobije koricu, popapriti po želji.


Prilog od povrća (za 2 osobe)

Jedna veća mrkva
Jedan veći celer
Crvena paprika
Velika šalica mahuna
Mala šalica kukuruza
Kus kus
Maslinovo ulje


Mrkvu, celer I papariku nasjeckati na kockice. Dinstati na maslinovom ulju. Kad je povrće omekšalo dodati mahune, zatim kukuruz. 1 šalicu kus kusa preliti vrućom vodom i čekati da nabubri. Dodati kus kus u povrće.



Hollandaise umak
2 žutanjka
1 žlica limuna
Sol, papar
80 g maslaca


Štapnim mikserom umutiti žutanjke s limunom, soli i paprom po želji. Maslac rastopiti na pari, pokupiti pjenicu i tako topao malo po malo ulijevati u posudu sa žumanjcima I miksati. Ostaviti na toplom pokriveno.

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi