Cheesecake

Bezbroj je varijacija na ovu tortu, no posljednja mi se jako svidjela zato što je ispala brza i jednostavna i nadasve - ukusna. Recept stiže s bloga Domaćica, a za slaganje torte treba vam 40-ak minuta.


Od sastojaka je potrebno:
200 g Petit Beure keksa
5 žlica šećera smeđeg (može i bijeli)
6 žlica običnog šećera
120 g maslaca
500 g svježeg sira (Domaćica kaže najbolje Vindijin, ja sam koristila neki no name i isto je odlično)
1 limun
2 jaja
2 vanilin šećera 
2 kisela vrhnja 20 posto masnoće (ja sam koristila crveno vrhnje)


Kalup za torte obložite papirom za pečenje i po njemu pospite 2 žlice šećera (smeđeg ili kakvog imate). Petit Beure kekse smrvite tako da ih stavite na krpu i oklagijom prelazite preko njih, a zatim ih izmiješajte s 120 g maslaca i 3 žlice šećera dok ne dobijete jednoličnu masu. Potom je utisnite u kalup, ne prejako, i stavite peći na 250 stupnjeva točno četiri minute. 



Za žutu kremu miksajte 500 g svježeg sira, sok od 1 limuna, 2 cijela jaja, 3 žlice običnog šećera i vanilin šećer. Kad su keksi gotovi, smjesu preliti preko njih i staviti peći na 170 stupnjeva 20 minuta. Za to vrijeme izmiksajte bijelu kremu: 2 vrhnja, tri žlice šećera i 1 vanilin šećer.


Kad je torta ispečena, preliti bijelu kremu preko žute i staviti još 5 minuta u ugašenu pećnicu. Prije nego poslužite tortu ohladite je barem 4 sata u frižideru!


Primjedbe

Popularni postovi